Conduir de costa a costa
Durant 30 anys, hi va haver un apassionant projecte oblidat en els calaixos de l’administració peruana: completar una ruta que unís el Pacífic i l’Atlàntic, des de Lima fins a Rio de Janeiro. Era una cosa que tant el Brasil com el Perú tenien acordat perquè els dos països obtinguessin sortides al mar a l’altre extrem del continent, però la inestabilitat política el va ajornar durant dècades. Avui ja pots conduir de costa a costa, travessant paratges inoblidables en una aventura de més de 6.000 quilòmetres per apassionats del volant i d’un turisme diferent, sense presses, per la Ruta Transoceànica.

Tu marques el ritme
Tres dècades va trigar el projecte des que es va somiar per primera vegada fins que es va inaugurar. Dissenyat dins del pla IIRSA (Integració de la Infraestructura Regional Sud-americana), el primer a “complir” amb la seva part va ser el Brasil, que va pavimentar la via fins a la població d’Acull, des de la qual es pot accedir tant al Perú com a Bolívia. Però la part peruana va haver d’ajornar l’inici de les seves obres fins a 2005. De fet, va ser la construcció d’un pont sobre el riu Acre, límit internacional del Brasil amb el Perú que va connectar la localitat fronterera d’Assis Brasil amb la peruana Iñapari, el que va donar el tret de sortida del tram peruà.. Finalment, sis anys després, la via que uneix els dos oceans va quedar acabada.
I ara toca conduir. Nosaltres ho farem des de Rio de Janeiro a Lima, tot i que les etapes i les parades que et suggerim serveixen igual si fas el viatge en direcció contrària. Depenent del temps que et prenguis a cada ciutat per descansar, el trajecte pot durar entre sis dies … i els que vulguis, perquè travessar Sud-amèrica per aquesta ruta és apassionant. Conduirem entre grans urbs, petits municipis, extensos camps de conreu, zones humides, paratges envoltats de jungla i desenes de ponts. És un viatge tan extens que pots triar les parades que vulguis. Nosaltres et proposem cinc etapes intermèdies, totes amb interessants activitats, entre Rio i Lima: Sao Paulo, Campo Grande, Cuiabá, Porto Velho i Cusco. Però no oblidis que es tracta de gaudir i que de vegades la improvisació és la millor companya d’aventures.
El bon temps convida a pensar en les vacances
d’estiu i a gaudir dels plans pendents
Per a això, posem a la teva disposició el Préstec Exprés1, un préstec àgil per finançar les despeses en còmodes terminis.

Des 1.000€2.

Devolució a 3, 6, 10 o 12 mesos.

Quota fixa i sense sorpreses.