Avui dia, ens trobem en una societat hiperconectada, on el món digital s'ha convertit en una cosa tan indispensable com l'electricitat. Tant és així que, a més d'estar nosaltres immersos en ell, també ha d'estar-ho el nostre negoci; ja que
si alguna cosa no està en Internet, significa que no existeix.
Per això, per a fer-se un buit en aquest univers virtual, és important que en la teva plantilla hi hagi un
digital marketing manager. D'aquesta manera, aquest professional durà a terme una
estratègia de màrqueting digital en la teua
startup per a potenciar el seu desenvolupament i obtenir una major visibilitat entre els internautes i els
business angels, els qui podran invertir capital en el teu projecte.
En primer lloc, planificarà quin tipus d'estratègies es desenvoluparan i on s'implementaran. Cal destacar que no totes serveixen, per la qual cosa prèviament investigarà i analitzarà quines són les més adequades per als objectius de la teua
startup i així obtenir millors resultats. A partir d'aquí, el
digital marketing manager posarà en marxa les eines idònies per a executar el pla de màrqueting digital.
Per a millorar la posició de la teva pàgina web en els resultats de cerca, és important que se centrin els esforços en el
posicionament SEO. Així, a través d'aquesta tècnica d'optimització, la teva
startup aconseguirà major visibilitat, incrementar el trànsit i la confiança en Internet.
D'altra banda, el
branded content suposa un pilar fonamental en qualsevol estratègia digital. És important que s'adapti segons el mitjà al qual va dirigit, perquè no és el mateix crear contingut per a la pàgina web que per a les xarxes socials. D'aquesta manera, aconseguiràs que el teu públic objectiu es converteixi en consumidor real, a més d'augmentar la visibilitat de la teva
startup i reforçar la fidelitat amb el teu client.
El contingut de la teva
startup pot ser distribuït a través de nombroses eines, però nosaltres et recomanem que comencis amb una
pàgina web, mailing i xarxes socials. Tingues en compte que triar entre una plataforma o una altra ha d'estar justificat, ja que és decisiu per al rumb del teu projecte.
En definitiva, la importància d'una estratègia de màrqueting digital és fonamental per a donar-li el creixement que necessita la teua
startup, de tal forma que tingui una millor posició en el mercat, així com una imatge clara, atractiva i beneficiosa. Així, seleccionant les millors eines, podràs destacar entre la multitud de negocis que habiten la xarxa.
No et perdis tota l'actualitat de l'emprenedoria en la pàgina de
Premis EmprendedorXXI!